slut på gymnasiemässan!

gymnasiemässa, oh det tog emot imorse klockan halv 6 alltså.
var förhelvete ute och cyklade kvart i 7! EN KVART efter när jag vanligtvis brukar vakna liksom.
bara för att jag gillar att chilla och ta det lugnt till vakna med the voice på morronen hah..

kändes helt mucko att cykla helt ensam ute i det mörka och kallt helt enkelt. som om jag var ensam på jorden :D

min modell (jäkel..) kom iallafall inte idag heller. likaså som i torsdags då vi hade övningsmöjlighet på dem. blir så jävla förbannad ärligt talat.. orkar man inte komma ska man fan inte anmäla sig som frivillig modell och man behöver fan inte smsa mig kvällen innan då och ba "jag har hört att det är du som ska fixa mig, trevligt, jag kommer :) och detta ska jag ha på mig " blablabla. om man dagen efter bara skiter i allt för man "kände att man inte riktigt orkade med, det blev för mycket". gah dra då.
sålde iallafall fika i typ tre timmar, gjorde flätor på nån liten flicka, "hjälpte" emeliie att plocka ögonbrynen på en brudis och såg tillsist på frisörernas modevisning! wie kul ju :D
fick ju även gå upp på scenen sen, asså wow upplevelse! näe. mest fult. hehe

träffade ju steffe också förresten, förgyllde min dag!  haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0