sjukt sur

åh är så jävla förbannad tjurig sur irriterad trött grinig osv osv osv ikväll
vettefan vad det är
men jag känner bara för att sova, men känner på mig att det här kommer bli en sådan sömnlös natt just för att jag inte kommer kunna sova. ÅH

och så är allt mitt smink slut nu på exakt samma tidpunkt, såklart. det vill säga min
foundation ögonskugga kajal (till fest..) puder (till fest..) och foundation (vilket måste vara Dior's för annars vill jag fan inte ha något men det är ju så dyrt till den lilla pygméburken och mamma tjurade ihop med att inte betala utan var istället villig till att "hjälpa till". NEJ för det är en basvara som föräldrar ska betala.

jag förstår att jag låter som en bortskämd skitunge just nu, men det är inte så. jag är som sagt bara extremt grinig ikväll och när man då inte riktigt får som man vill så förstorar man allting. bra att jag inser att jag överreagerar iallafall ju. men mm.. nu vill jag vara arg en stund till iallafall. så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0