seg i kroppen.se

seg i kroppen.se
(.se...typ det coolaste man kan använda sig utav, veeeeeeet)

iskolan kändes det som att jag sög idag, på klippdelen. men tydligen var det bra, för monica sa "det ser bra ut".
men kul att jag hade tur då.. för det är fan inte skicklighet. jag vet ju inte vad jag gör?! iaf inte idag.
på håltimmen idag babblade vi tjejer i klassen på som alllldrig förr : ) omg, vilken kakkelklass faktiskt :D
(loving it asså!)

sedan tränade sofy som vanligt, min kondition är faktiskt inte och leka med om jag ska va helt ärlig:o
jag är riktigt uthållig liksom, kunde köra på med 75min. kondition idag liksom, inte illa pinkat.
plus mage och ben på det.
och nu chillar jag sönder.. vill till baronenfesten eller ah, vad det kallas och springa in på makeup store!! vill ha foundation liksom, ge mig. men får se ifall mamma kommer hem snart, för tänker inte inte inte cykla till stan.
"det är ju så långt" hehe.


inte från idag
förövrigt längtar jag tills imorgon, FREDAG 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0