onsdagen den 21a okt.

happp, börjar väl med ett Hej.
just nu är jag lite deprimerad, som man kan vara antar jag. men jag vet iallafall anledningen, det är ingen höstdeppning satt säga.

slutade 12.00 idag och började 10.00. det var alltså mer än bra :) drog hem efter det och gjorde lite nytta åt mamma med mamma. sprang sedan ute i det fina vädret i 50min. nonstop runt runt i hela kalmar. duktig bedrift.

har även kört med metti idag (körskolan) och han sa att jag var mycket mycket bätte än förra gången och att jag måste ha kört mycke hemma (vilket nej.. inte en endaste gång), och säger jag nej så är det bara för att inte vara mallig. hehe söt där.

nu da.. ah nä ska nog se klart på förkväll vilket jag tycker är rätt mys och sen läsa lite carolina gynning.

puss


Kommentarer
Postat av: josse

uppdatera!! :)

2009-10-30 @ 18:25:02
Postat av: Anonym

uppdatera merrrrr!

2009-11-01 @ 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0