oh no, hektiskt dag!

hur ledsen som helst för min dåliga uppdatering på bloggen idag!
men haft fullt upp och full rulle och full kareta osv hela dagen!
började med skola, adam vaknade här. var ett tag sen, aw så mys! men AW så pinsamt och KUL igår natt hehehe jag skriver ordet *spott* så får ni som fattar, fatta . och ni som inte fattar, asså synd :)

vad gjorde vi i skolan för kul idag da?! JOOOO vi färgade ögonfransarna och ögonbrynen på varandra! alla i hv08b gick omkring lite röda ögonen (irriterade) men med extra svarta ögonfransisar och markerande ögonbryn, GRR!men soffan (jag dårå) har ju vart hemma måndag-onsdag pga någon allergisk reaktion i ögonen som sagt hehe så jag fick inte färga miiiina :( buh. men fick färga på både hilda och becca iaf, det var kul liksom!

SEDAN DÅ så drog jag dirr till stan i rusk och regn,  FYYFAN asså, men mums på vinterjackan som man nu börjat använda. (hejdå skinnisen tills ja.. våren). Satte mig på körskolan typ dirr och pluggade pluggade pluggade på både det ena och det andra. t.ex. färgläran och stil&kulturhistorian och svenskan och ja.. vad mer? det var väl det. men UUUW!

sen börajde själva lektionen dårå. mörkerseende och halkrisk. för kul, för intressant. för mycket "sömntablettigt.."
sen drog jag till friskis och lirade runt på gymmet och nu kan jag verkligen inte säga annat än att jag är fett getingtrött. vill sova nu! 21:50.
så det är det jag tänkte göra också.


och peppa gymnasiemässan lördag nu då! tack min hårmodell idag förresten som inte dök upp.. känns bra att jag fått möjlighet att öva på dig min verkligen UTTÄNKTA idé på en uppsättning! ..........
får väl stå för bullsäljandet, ögonfrans/brynsfärgningarna och det dära på lördag istället då.
KOM OCH KÖP OCH BLI FÄRGAD AV MIG!


Kommentarer
Postat av: nina!

jag vill bli färgad av dig, iaf ögonfransarna ! ;) om du inte gör mig blind <3

2009-10-16 @ 07:05:59
Postat av: sofieeee

det får du hemskt gärna bli ninis :D bara kom till frisöringången så står jag och väntar ;) <3

2009-10-16 @ 18:09:26
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0