MER FAKTA OM MIG hehe


PERSONLIGT
1. Vad heter du? kerstin sofie gunvor katarina fagerström
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet faktiskt inte, men när jag var liten var jag sugen på Tummelisa :)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? inte frågat.. ska göra det!:D
4. Vilket stjärntecken är du? tvillling
5. Vilken årgång är du? 1992
6. Vart bor du? kalmar, lindö
7. Bott utomlands? mm everyday
8. Flyttat antal gånger? 1 :) från lindsdal
9. Vart skulle du vilja bo? älskar där jag bor nu, nära stan, friskis, polare, kagg osv osv.
10. Vilken skolklass? 2a året på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? reseledare (fatta kuuuuuuuuul) och frisör

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170cm
2. Hårfärg och frisyr? Mellanblond, långhårig, förtillfället sidlugg men kör på mittbena med :)
3. Ögonfärg? blå som blåaste hav
4. Mest nöjd med? mitt hår tror jag, ansiktet kanske
5. Minst nöjd med? sisådär hela kroppen
6. Skostorlek? 39, vet..är bigfoot.
7. Glasögon? nejnej (men adam har läsglasögon hihihiihih söte)
8. Har du några piercingar? jao, fyra små hål i öronen, tragus t.ex. och i naveln

FAVORITER
1. Filmer? asså svårt.. skrattar mycke åt "she's the man" iaf (a)
2. Låtar? ojoj.. kan hamna i min egna värld om jag verkligen lyssnar på texterna på t.ex. "hurtful -erik hussle" och "du kom som en vind- sofijah" hihihi...
3. Årstider? sommar
4. Mat/dryck? mammas mat..te?
5. Djur? hunddddar :)
6. Färg? rosa
7. Parfym? britneyspears, kenzo, lacoste osv.
8. Tv-program? christine HAHA för underbar kvinna!
9. Ämne i skolan? när vi hade engelska var det det. nu är det hantverken antar jag :) klippklipp
10. Sysselsättning? tränar för det mesta, pojken min, brudarna, shoppaaa, festAh.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? svart skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? mina beloved fredperry vita tygdojjor (L)
3. Favoritfärg på kläder? svart är alltid läckert. down to earth-färger liksom. kul med färgklickar dock.
4. Favoritmaterial på kläder? stickat på koftor t.ex
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? riktigt skinniga lackiga slimmade leggings asså! grr
6. Favoritaffärer? gina, zara, urban outfitters, hm
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? ibland får jag rycket och har inget penga-stopp.. ibland kan jag va duktig och inte spendera ett piss :)
8. Favoritmärke? asså.. vene. fredperry på skor kanske? fjällräven på en snygg vinterjacka vore ju inte fel heller
9. Vad har du för tröjstorlek? kan ha mellan xs-m. men oftast s

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? rätt stort, eller långt haha
2. Vilken färg på tapeterna? vita och en fondvägg som är mörkt intensivt brun ;)
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? guldiga detaljer t.ex. kuddarna..
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängen, som har så mycke o erbjuda samt min älskade sminkhörna (LOVE YOU)
5. Vad vill du ändra där inne? få igång min nya platttv.. få på benen på min nya säng..
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? ofc
b) Video/Dvd? ofc
c) Dator? ofc, min älskade bärbara som vart med om det mesta
d) Stereo? ofc.. eller ah, den har typ blivit misshandlad på kontakten så den går inte in i hålet i väggen längre hehe
e) Telefon? ofc
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? grannens hus (britta berggren, jacob berggrens farmor hihihi)
8. Vad gör du oftast i ditt rum? fixar mig, är på datorn, sover, ser på tv, klär på/av mig, fan vet jag..
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ja bara jag..:P
10. Favoritpryl i rummet? sminkhörna, säng, dator

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? arnold , hjärta dig!
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? cykelnyckel (i hope)
b) skolväska just nu? i min väska ligger blandannat min almenacka, mitt pass, min plånbok, mina nycklar, mitt gymkort osv.
c) handväska eller liknande just nu? eller jaha, trodde skolväskan var samma sak som vanlig väska. har ingen "skolväska" liksom
3. Vad är du beroende av? träna
4. Vilket land kommer du i från? sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? handels.. hahaha
6. Vad tror du på? tomtar.. såg en när jag var yngre. ingen tror mig dock. blev utskrattad av klassens brudar. tack tjejer!!!!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? shit.. hatar religionssnack, as mesigt nördigt töntigt fult stördigt och störigt osv osv osv . är dock konfirmerad men det var för mormor och morfars och farmor och farfars och pappas skull
8. Vad köpte du senast? ett armband på new yorker och en sammets klänning från bikbok
9. Har du nåt husdjur? världens bästa smalis hund som heter sigge ja
10. Vad bor du i? stooort mäktigt hus

 HAPP! det var allt från mig. nu ska jag fortsätta se på nyheterna..

aw, lilla bengan asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0