klippmodell, någon? :)

okej människor där ute, visst är ni ett schyst folk?
bra! :D
hör då av er till mig ifall någon skulle vilja ställa upp som klippmodell den 23:e oktober :)
det blir att jag klipper era fina små toppar
med min lärare i närheten hela tiden, lovar
och kollar så allt blir fint och bra :)
det är gratis såklart
jag skulle bli jätteglad! eftersom mamma nyss bangade eftersom hon inte kunde vänta tills dess,
"nej men gud sofie, tills dess kan jag inte vänta, jag ser bedrövlig ut nu ju"

så HÖR AV ER TILL MIG SOM SAGT :)


jag är snäll (a)!


Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Jag säger nog som din mamma, jag ser bedrövlig ut nu så tyvärr kan jag inte vänta så länge (a)

2009-10-04 @ 21:54:33
URL: http://mmalinjohansson.blogg.se/
Postat av: julia wastring

jag erbjuder mig! gratis är alltid gott;)

2009-10-05 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0