heja heja !

tjena dårå!
idag vaknade jag, smööög fram till spegeln.. tog mod till mig att kolla och hoppades på en normal spegelbild.
japp, jag såg rätt normal ut faktiskt :)
tabletterna och salvan verkar funka! wie :D men försäkerhetsskull stannade jag hemma idag med tanke på att jag inte riktigt vet hur huden kommer reagera på smink. som jag kände för att ha idag heh.

så nu har jag vart en runda på gymmet vilket var supernice :) körde kondition en timme på varierande konditionsmaskiner, samt benböj med skivstång, rygglyft och massa mageeee. mmmmums för magträning.

mamma har också tränat fast den lilla rika lyxhustrun har en personligtränare och tränar på nordicclub istället -_- så himla orättvist vissa brudar kan ha det. hon jobbar även hos min pappas företag så hon har bestämt sig för att hon heldre vill jobba hemifrån, och pappa bara "okej min älskling :)"så nu chillar hon mest om dagarna haha? och kanske gör lite bokföring osv. på eftermiddagarna
jag vill vara min mamma..  fast få inte fel bild nu, hon är en riktig arbetsmyra faktiskt så som hon ställer upp och far och flänger och pysslar och sysslar med en jävla massa olika saker jämt och ständigt v

nu läser jag skvaller och modetidningen Glaze vilket är mycke chill, yes :) står om Katrin Zytomierska.

asså ska man gilla eller ogilla henne egentligen? jag vet fan inte. hon är go liksom och säger EXAKT vad hon tycker och tänker, men ibland känns det som om bruden ENBART vill provocera och käfta och vara i centrum osv.osv.osv. lite bitch-allllert.. hehe. (alltså tror jag minsann jag gillar henne!)

hon är med på vakna med the voice en dag i veckan förresten, och kritiserar massa kändisar, bkändisar och typ bloggare;) så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0