glömde rubriken först, men nu kom jag på en briljant en

här sitter jag och myser i min nya stora säng
äntligen, äntligen kommer jag kunna rulla runt som den gudinnan jag faktiskt är
(jag ska bli nya provocerande kissie, om ni inte märkt de)
ser sjukt omysigt ut just nu men det är bara tills mina sängben kommit, och tills jag laggt på kuddarna
vilket jag inte pallat..
läser förövrigt carolina gynnings bok Ego Girl, its good faktiskt :)
jag är ett gynning-fan.

hahah bresa lagom, men ah. fan jag bryr mig inte, har ändå inga utmanande kläder OM MAN SÄGER SÅ
så kom iallafall min söta mormor från jämtland idag, bräcke, om ni hört talas om den lilla byn.. 100 mil härifrån så ni kan ju tänka er hur jävla pepp man blir när mamma säger cirka en gång om året
"nu ska vi BILA upp till mormor och morfar"
wei..
fick iallafall schampoo och balsam och strumpor av min finfina mormor gunvor tander, tack (L)

den sista lilla påsen ville inte stå upp så jag placerade den mellan tänderna tillslut, grr.
var braiga märket MATRIX med biolage-serien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0