chillsöndag, ARÅ!

jag har klagat och kallat låten för fjollåt hela dagen lång, men nu gillar jag den fan.
s.o.s. (let the music play) - jordin sparks
listen dårå!
igår somnade jag och adam tidigt hehe, eller jag. förlåt gubben
idag har vart en riktig chillsöndag också vill jag lova!
inte innehållit mer än vakna, slappa, klippa adam, äta, tv, busa och gosa?
och lite körskole-plugg.
så nu längtar jag efter den kära duschen ,
förresten så vann kissie på bloggawards som den kaxigaste i bloggvärlden, och SÅ sant så sant säger jag till det ;) älskade kissie.....

kan även tillägga att matilda petersson lagt ut en lagom pinsam liten videosnutt på facebook från en förfest.
"achsså jag har både scnhus och schigg" kläcker sofie fagerström ur sig och bringar dem fulaste poserna.
AJA, som oooooooom den spelar nån rolll (A) nä.
puss nu , snart kommer mer bilder! lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0