bergkvara!

tjaooo!
skolan har gått bra idag, efter ett tag vill säga.
för fan i helvete vilket utbrott jag fick på vår lärare monica på hantverken.. jävla ****** seriöst är hon, vissa stunder. när kvinnan inte förklarar ?!?! och fan liksom, ger värsta bitch attityden, hatar det!!
jag kände typ hur jag nääästan började lipa för jag blir så frustrerad så jag skakar.
och så råkade jag säga "bitch" ganska högt.. men ah, det hörde hon inte :) bra!

SKITSAMMA, tränat nu iaf och det gick brao!

och imorgon gott folk ska vi frisörer dra till bergkvara vid torsås typ, och sova över på vandrarhem, äta pizza på kvällen, måla av en naken poserande kvinna på dagen därpå och ah, ha trevligt antar jag.
asså stackars kvinna, jag skulle bli röd om kinderna :) fnizzz

pelle, du måste komma hem nu så min pojk blir glad förresten )


puss nu! och satan i gatan så nöjd jag blev med denna bilden : )


Kommentarer
Postat av: adam

håller med! mjao :(

2009-10-05 @ 18:34:39
Postat av: sofie

ja, mjaou <3

2009-10-05 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0