UPPDATERAT!

HEJ!!! fått två kommentarer om att jag ska börja uppdatera, så yesbox jag gör det nu då:)
er önskan, min lag.
har vart en jävligt jobbig period i mitt liv just nu, kanske inte ser ut som så på mig, liksom, är rätt normal.
men skenet bedrar heh.
känner mig som ett problembarn, men ackack nu ska det ändras på. TAGIT till HJÄLP! faktiskt.

nu ikväll sitter jag hos syster i hennes lägenhet, den sprillans nya! just gosat sönder med dexter (ena kissen), han verkade gilla när man närmade sig könet hans må jag säga..han vände liksom upp hela köret. ba hej.

men men , nu ska jag tvätta håret!

51 dagar till julafton förövrigt!! (förra året. morbror tony, kusin malin, jag och någon inte värd att nämnas)


KOLLA BARA SÅ JÄVLA MYSIGT, älska julafton :)

there's a hole in my soul
you can see it in my face
it's a real deep place


Kommentarer
Postat av: xoxo

MYS!

2009-11-04 @ 20:54:51
Postat av: sofie

menart!

2009-11-05 @ 19:59:04
Postat av: lala

vilken ful tapet! rysningar

2009-11-08 @ 22:16:50
Postat av: sofie

men du är fulare hihih:*

2009-11-08 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0