4nov.

tja!
sovmorgon till 10 idag, skönt tänkte jag!
men katterna gaddade ihop sig och la sig på varsin sida av mina (ssh..) bröst och jag tvingades gosa med dem i 30min.. frustrerande. jag ville ju sova jag.
men men, då gick jag upp o åt frullebulle, fixade mig lite och cyklade iväg.
DÅ SNÖADE DET. typiskt
sen rullade väl dagen på antar jag.
sen kom fanny till moi, och pratade och hade skojsigt, (i loveyou!)
sen skynda iväg till körskolan, och sate vad bra det gick idag:O faktsikt! blev helt stolt mihii

nu är jag hos syster igen och ska snart cykla hem för att hämta lite pryls och tvätta håret
(jo lina har dusch här men inget balsam, vad är Det om..)

tjarå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

update ! ;)

2009-11-09 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0