wopsi, lång lista.

En 2009-lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Just för tillfället har jag rätt svårt för att komma på något, men ah, det lär jag väl ha gjort :) annars vore det ju rätt sorgligt.
Eller jo, jag övernattade i min syrras nya lägenhet i ca.en vecka för att "vila upp mig".

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njae, det tror jag fan inte går alltså. Och när man inte klarar det, blir man ändå bara så besviken så jag tror inte nyårslöften är något positivt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, faktiskt. Eller, min brors polare rättare sagt. Men vi känner ju till varann han och jag iaf.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack Gud! :)

5. Vilka länder besökte du?
Var på GranCanaria med min mamma i en vecka :) och ja.. det var nog det för detta året :/
Men jag är så satans pepp på att dra utomlands med polare, TÄNK bara så JÄVLA kul?!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
njae. Men jag vet något jag INTE vill behöva ha år 2010.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
när jag och adam var i stockholm för det var för himla mysigt och kul!
även midsommar som var asskoj :)
och och.. jag vet inget mer :) kanske att felicia började i klassen, det blev som en liten ny härlig fläkt i klassen hah(A) :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag tog tag i ett problem :)

9. Största misstaget?
Håller jag för mig själv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
asså näe faktiskt inte, klarat mig jävligt bra :D

11. Bästa köpet?
jaså du.. det förväntas man minnas. HEH. vene asså :) min plattv kanske, och mitt nya sminkbord och min nya säng får jag väl säga dårå.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder.. tvn och sängen ( JA jag betalade det själv :) )

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
hihi, förlåt min älskade syster men att du fick lägenhet för det var lite skönt att bli en person mindre i huset nu när vi blivit så stora allihop(A) hahaaaa..
självklart blev jag ju GLAD för DIN skull också!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
day'n'nite , Halo och kiss me thrue the phone kanskeeeeeeee!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Glad en period, men för jävla ledsen en andra period. Tyvärr har jag nog faktiskt varit ledsnare..

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
ignorerat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ignorerat

18. Hur tillbringar du julen?
med familjen och alla kusiner från pappas sida hemma hos oss blev det i år :)
brukar annars vara hos farmor och farfar men näe, inte i år. Det var skönt.

19. Blev du kär i år?
jaa

20. Favoritprogram på TV?
komedin Christine haha! och Du är vad du äter :S :D

21. Bästa boken du läste i år?
Carolina Gynnnigs bok Ego Girl

22. Största musikaliska upptäckten?
?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
en rosa mobil wie

25. Något du önskade dig men inte fick?
jadu, säkerligen något klädesplagg men minns inte.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firade den hemma med familjen och kuselinerna och sådära.
älskar sommarfödelsedagar! juniiiiiii (L)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, men som sagt. Håller det inom mig. Kanske också att jag kunde lyckats ha förhållandet jag hade lite längre för det är ju så härligt att vara tillsammans med någon.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jag ändrar mig seriöst hela tiden med min stil.
ibland vill jag vara söt och flickig men sen vill jag va mer tuff hehe, med nitarmband osv.
just nu är jag väl inne i leggings med dragkedjor, lackleggings osv med oversized tröjor till och armband och mina älskade silver örhängen hah.

29. Vad fick dig att må bra?
alla fester man vart på med HÄRLIGT FOLK :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
shit svår fråga, jag är sugen på as många kändisar JUUUUU

31. Vem saknade du?
jag har saknat den gamla goda tiden tillsammans med matilda sundberg och fanny hammarström som jag var med oavbrutet när man var mindre.
matilda och hennes mamma tina var som min familj.

32. De bästa nya människorna du träffade?
alla tjejer från olika fester :) felicia, grabbar och ah, finns verkligen massor!


Kommentarer
Postat av: adam

aw, gulle ;D

2010-01-02 @ 02:14:21
Postat av: felicia

lölle soffe, vad fint av dig. glad att jag träffat dig också :*

2010-01-03 @ 20:49:33
Postat av: sofie

hihi :)

2010-01-04 @ 15:41:41
Postat av: Anonym

den fläkten lär inte hålla speciellt länge, iaf vad jag har hört om henne. måste prata med dig sen sofie!

2010-01-04 @ 19:14:50
Postat av: sofie

vem är du ens anonym.

2010-01-04 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0