LUCIA!

hej! sofie här.
igår vart det fest och dagen började med att jag fick cykla till friskis och hämta felle som hoppade av så duktigt duktigt så vid chockladfabriken! det snöade under perioden också så vi var fett blöta när vi kom hem till mig.
sen kom tilda och vi började visa kläderna vi tagit med oss, eller dem då, hem till mig hehe.
så bytte vi lite, as bra taktik för att ha ny festoutfit utan pengarslöseri?! wie
sen skjuss av mama fagerström till julia von söta wendel, där bellabus alsén senada hanna osv var.
kulkul!
sedan drog jag anna tilda o felle lite tidigare mot festen för vi skulle hinna äta innan, blev ett glamouröst besök på donken -v- BUSSRESAN DIT VAR KUL!  citerar felles sms "pizza eller kissa först?" svar "pizza :)" felle "först kurs, sen pizza!" och ingen lära haja.
anna sa helt plötsligt också med en sorgsen min "jag är sugen på oboy..:/" . aw gumman da

på donken mötte vi lille järpstigen rasmus och johan också ju! tack för hjälpen robban!
stötte sedan på min bror och hans polare i en sötisbil som körde runt, love to him. blev glad när jag träffade han!
efter det fick vi skjuss av felles polare till varvsholmen för att möta stophe haha..linköpingsgrabb.
men nejnejnej, den "festen" sög. så vi begav oss ut igen, glada över våra fredperrydojjor vi hade på. förutom annis då, stackarn :/ led med dig
så kom bussen och vi tog en sväng till corner, där felicia var fett rolig haha, skrattade mer än vad jag gjort på länge. mycket pga flirtandet med servitören, läskupphällandet i glaset under bordet, citatet "bara vänner AH visst" osv :D

klar med lördagsbeskrivandet. och över till söndagen .
vaknade av felles kittlande på min vad, tack för de.
tränade.
kom hem och fixade mig fett fin (mjukisoutfiten på)
klädde julgranen hihi ROSA OCH SILVER, så himla FIN
gjorde julgodis, blev arg på simon pga hans jävligt äckligt fula godisar. nougaten såg ut som bajs på hans marsipangodisar:S
såg på jamie oliver på tv med mammis
läste skvallertidning, mjaow! och nu kom farmor och farfar :) 
  NÄE nu känner jag mig färdigskriven . hoppas ni orkade läsa haha!

och varsågod, en onödig bild för ett roligare inlägg.


Kommentarer
Postat av: annnapannnna

haha minns inte att jag var sugen på oboy men aa tack så grymt mycket för kvällen <3 peppa lördag då sofiiii :)

2009-12-14 @ 19:31:40
URL: http://aannisen.blogg.se/
Postat av: felicia

samma här, vet inte vad jag gjorde som var så kul på corner. HEHE HE. bussen var kul iaf, :D haha wie!

2009-12-17 @ 18:09:30
Postat av: sofie

du snackade och skojjade o flirtade o hällde läsk i glas och MYCKET hahahah

2009-12-17 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0