JULAFTON!!

nu ska jag visa mina julklappar tänkte jag, fast fan ! glömde fota lite av sakerna hehe men ni klarar er NOG
kan ju skriva dem istället
en guldig fin nesecär + sminkväska, manikyrset, 2000kr insatt på kortet wie, almenacka och så vidareeee.


nya softarpants! hehe nattlinne + små shorts som jag dock har på mig därunder, kavaj :)


parfym, real silver neckless + armband :) för stort så in i hvete men de ska jag ändra sen med mammi


ett hölster :D:D:D och saxar :D:D:D:D:D:D:!!! rosa tillomed liksom, så jävla fina o sköna, blev kanonis glad(a) tack (LLLLLLLLLLLLLLL)
o lite annat smått o gott men jag orkar inte fota de, som sagt.

tack alla , jag älskar er !
mama o sofie :)


god jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0