fortfarande den 16onde

hejis alla
de snöar fortfarande, måste jag påpeka. det snöade när jag la mig igår, när jag vaknade idag och nu när jag sitter här hemma i mörkret igen. Galet? :s borde ju ta slut tycker man.
iaf, idag med felle o tilda på stan hittade tilda en kondom, vi ba YEE..
sen hittade jag en, vi ba Wii.
felle ville ha min men jag sa kaxigt nej. den var min.
sen hittade hon en hon med, en Näcken. då lät det såhär
"men felicia, vi byter då..?"
hahaha
SHOPPAT idag btw :)
en svart kofta,
en grå AS FINIG kofta
en svart paljett kjol
ett skärp
en klänning (igår..)
toffsar HEHE
så nu är jag pankis igen, eller liite kvar. sisådär en 20lapp. alldeles perfa till att köpa julklapp för till klassen på julavlsutningen på fredag mihihi, mys :) och justja, jag ska ta med mammas E.M.D julskiva på fredag, kom ihåg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0