6 dec. :)

då tar jag och skapar ett litet inlägg nu då tänkte jag
hej :)
i fredags efter en lång skoldag (kvart i 4, vi är kvar längst på kagg typ) som bestod av att, för min grupp, blondera slingor, men också att föna fast ah det var på torsdagen men iaf.
(visar min docka)

så blev det att träna en snabbis på nordic och sedan bege sig tsm med hildis till johanna sköldenklint där hannis och massa roliga tjejer väntade :)
fett jävla fint hus johanna hade förRestennnnn!!!

hur jag såg ut kvällen till ära.

blev iaf till att ta en liten drink, eller 5678st.
sedan taxi till någon boy, kollade idol en smula hah
men äe, sen begav vi oss till stan till en annan fest, mycke roligare!
hahahah minns att jag och hilda verkligen DampaDe loss med systemkameran i sängen där.. as kul vare!

sen mös jag till det typ och somnade runt 3 wie :)

lördags sen då! hilda o jag hade dagen innan bestämt att vi skulle träna på lördagen, vara lite duktiga sådär ni vet ;) men abow om jag ångrade det när jag vaknade eller.
var helt tjolahej i huvudet..snurrig och dan och magen var helt bombad kändes det som.
men äe det stoppade mig faktiskt inte för jag hade ju lovat hilda att träna med henne så hihiih, jag begav mig.
Väl framme pumpade vi iaf, solade, bastade, duschade och hade det kalas!
sen när jag kom hem så åt jag osv och hällde i mig en liter chockladmjölk, oatly!  så jäääääääääävla gott. fast led efteråt för jag sprack i magsäcken och fick kissa oavbrutet i 2 timmar..

sen blev det till att dra till lille adamlaolu med sundberg där massa härliga boys var, kulkulkul :) somnade sent dock, typ 6. och sov då alltså till typ 1 efter hihih inte likt mig, brukar vanligtvis vakna som ett pling klockan 7 typ.
och har nu bara chillat sönder.. tänker fortsätta med det också.
tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0