15 dec :D:D inte långt kvar nu

jacke säger:
ah men i början var vi bara 36
när du kom tillbaka efter ditt uppehåll
haha ''vi''
som om det vore en sekt typ

haha lite kul tyckte jag, och han.
aja! tja ! :) skola idag, hela frisörklassen pumpade AK:s GYM! yee... gick bra. kolla bara in biff Sofie & biff Felle liksom ?

alla skakade när vi kom, speciellt idrottsläraren Per.
och HAHA på dig där felicia, "du trycker ju ner skivstången, klart jag inte orkar?!?! du får ju lyssna, jag vet ju själv när jag inte orkar!!"

SNÖOVÄDRET har kommit förresten.. åh :( men blev cykelicykeli ner till stan iaf med felle för att köpa en liten "klänning" jag ville ha. och nu är den min! har även sagt till mama att föra över pengar till mitt kort.. jag ska fanimej köpa en grå kofta oversized med dragkedja (grr), blå skjorta, skärp och ah.. nåt mer nu har jag bestämt mig för. Har ShoppingTorka! JO.
och gud vad jag klunkat i mig glögg ikväll, med russin. (alkololfri ofc, godast) mår illa :D:D


Kommentarer
Postat av: felicia

jag ska slå per med mina biff armar för han tryckte ner alla 100 kg rakt emot mig :( gillade min p15 tröja iaf! najs pic on u !

2009-12-17 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0