tänkte jag skulle försöka mig på att börja blogga, igen :)

jaha ett hej får jag väl ta o börja med så ah, HEJ!
som ni alla miljarder människor redan vet, heh, så har jag ju bloggat innan men det var nog inte riktigt min grej DEN gången, vill säga :)
för denna gången känner jag mig mer laddad än någonsin!
har så mycket jag vill få ut i mitt skrivande;D
ni vet, saker som intresserar något enormt..

- vad jag gjort idag
- framtida planer
- vad jag tränat + planerar att träna
eftersom jag älskar att träna och typ gör det sisådär, all the time.
- vad jag har på mig + nyinköpta klädesplagg etc.
- festligheter
m.m.

nu är problemet bara att försöka få till en snygg header som det kallas. får väl be hilda denna gången också hihi och hoppas på att damen säger "JA FAN".

hoppas ni fortsätter läsa! jag ska uppdatera flitigt! :D


sofie wie


Kommentarer
Postat av: hilda

vi får se vad hon säger imån...hon ska vara grottmänniska så det är inte säkert hon kan prata.jävla neandertalare liksom

2009-08-30 @ 19:52:01
URL: http://cangemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0