shit, va flitigt jag uppdaterar, REDAN

har dock typ ingenting o säga! men eftersom jag efter denna sommarn upptäckt att jag typ älskar kaffe i olika smaker,
så tänkte jag tipsa om några :D
favoriten är ju lätt
- chailatte (är ju iåförsig ett te, men skitsamma, det är som kaffe)
drack den i göteborg när man var där med tjejerna och tänkte att "ja gutt, den här ska jag flitigt dricka i kalmar sen!"
men hej besvikelse, för i kalmar suger den.. ni får dra till göteborgs espresso bar helt enkelt! 35kr.

- latte nuts från 4rum & kök .. ? heter det va? bredvid hm iaf. AS GOD. har liksom små nötter i sig!? mer än ok! :) 33kr.

- bounty finns på espresso bar mittemot New yorker :) asså as god. den tipsade min fina vän elin lorentzon mig om ;D 37kr.

- iskaffe från corner. visst, inte den godaste. men lite astuff sådär med is i liksom. säger vi :) 22kr.

sådär! då har jag fått säga det jag ville :) känns bra. puss!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

på skafferiet är chailatten suverän!

2009-08-30 @ 21:58:57
Postat av: Anonym

niger&bockar för tipset!

2009-08-31 @ 09:53:39
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0